dijous, 11 de gener del 2018

JO HAVIA DEMANAT A DÉU....

La força  per a assolir l'èxit,
però Ell em va fer dèbil
perquè aprengui a obeir;

la salut per a fer grans coses,
però ell em donà la malaltia
perquè aprengui a fer coses millors;

la riquesa per a poder ser feliç
però m'ha donat la pobresa
perquè pugui ser compassiu;

el poder per a poder ser admirat,
però m'ha donat la feblesa
perquè experimenti la necessitat d'Ell;

un amic per a no viure sol,
però m'ha donat un cor
perquè pogués estimar tots els meus germans;

tenir coses que alegressin la meva vida,
però d'Ell he rebut la vida
perquè pugui gaudir de totes les coses;

JO NO HA REBUT RES DEL QUE HAVIA DEMANAT
però he obtingut
tot el que havia esperat;
sóc d'entre tots els homes
a qui més se li ha donat
de la RIQUESA MILLOR.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada