dijous, 11 de gener del 2018

ENSENYA'M A ESTIMAR

Senyor,
estimar és difícil i senzill alhora.
És senzill dir paraules d'amor.
És difícil fer de la vida un acte d'amor.

Senyor,
fes que comprengui que estimar
és donar-se,
és ajudar a qui ho necessita.
és donar el meu amor desinteressadament.
No cal que em caigui simpàtic,
que combregui amb les meves idees
ni que jo trobi un regust especial en ajudar-lo.

Et demano, Senyor,
pels que ho saben tot de l'amor,
pels qui un dia van estimar
i avui diuen que la vida és viure-la,
abans que posar-se al servei dels altres.

Et demano, Senyor,
pels qui no són capaços
de deixar-se estimar.

T'agraeixo, Senyor, el teu amor,
tot i que a vegades em resulta imperceptible,
d'altres incomprensible.
Ensenya'm a estimar-te a Tu
sense contrapartides, amb confiança, amb pau.

Vull estimar com Tu ho vas fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada